Spotify + iPhone

Om Spotify kommer till iPhone snart så är det ingen tvekan om att jag köper en och skaffar ett fastpris-abonnemang. Creeeeeeejjvings!!

3 Responses to “Spotify + iPhone”


  1. 1 jnystrom fredag, februari 27, 2009 kl. 12:18

    Det här är nyheten har cirkulerat toklänge nu, men jag har såå svårt att se Apple släppa in en app som dödar Itunes.

    Pandora och LastFM apparna konkurrerar ju bara med Genius funktionen.

    Well. Jag håller tummarna och åste jag jailbreaka, så får jag ta och göra det.

  2. 2 tackytobster fredag, februari 27, 2009 kl. 12:24

    Joo, det är sant. Har också hört det här ryktet ett bra tag men inte sett en video på det tidigare. De kanske får komma in i iPhone eftersom låtarna i Spotify går att köpa på iTunes. Kanske. Håller tummarna hur som helst.

  3. 3 Klas tisdag, mars 3, 2009 kl. 14:42

    Men undra vad som händer med lyssningen nere i tunnelbanan, eller långt ute på landet, på flyget, i andra länder osv…


Kommentera

Twitter

Fel: Twitter svarade inte. Vänta några minuter och uppdatera den här sidan.

RSS Senast lyssnade

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Delicious


