Dice goes Chris Anderson

battlefield heroes

Ja, det här är ju ingen nyhet men helt plötsligt så blev den aktuell än en gång. Som jag skrev här i maj 2008 så utvecklar svenska Dice spelet Battlefield Heroes. Spelet är tänkt att släppas för gratis nedladdning någon gång i år. Spelet är tänkt att finansieras av reklam på community-sidan. Det ska tydligen inte förekomma någon reklam i själva spelet. Spelet ser, som jag sa tidigare, mycket bra ut och kräver inte heller mycket datorkraft.

Det som har hänt från tidigare är att jag nu lyckats ta mig in på priolistan på de personer som nästa gång får en betatest-inbjudan. Så nu sitter jag här som ett barn dagen innan julafton och väntar på ett paket från Dice.

0 Responses to “Dice goes Chris Anderson”



  1. Kommentera

Kommentera

Twitter

Fel: Twitter svarade inte. Vänta några minuter och uppdatera den här sidan.

RSS Senast lyssnade

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Delicious

Bilder

Clip.

Peace

Goodfellas

Fler foton

