Så mycket att skriva, så lite tid

När man börjar hamna på efterkälken med att skriva i bloggen, som nu, är det svårt att ta upp det igen. Det finns så mycket jag vill skriva om. Det är allt nytt som hänt i webb-världen med microbloggar, Spotify, Last.fm, Twingly mm. mm. Sen så har vi allt det där personliga som hänt också. Antar att man får ta avstamp där man står just nu. Allt annat känns redan gammalt. Jag får ofta känslan av att någon annan har skrivit samma sak både tidigare och bättre än vad jag gör – vilket är en något nedslående tanke. Idag känner jag mig produktiv, stark och på gång. Ledig från skolan och inte så mycket som ”måste” göras. Därför tänkte jag faktiskt skriva lite i bloggen igen – så stay tuned för lite nya färska inlägg.

0 Responses to “Så mycket att skriva, så lite tid”



  1. Kommentera

Kommentera

Twitter

Fel: Twitter svarade inte. Vänta några minuter och uppdatera den här sidan.

RSS Senast lyssnade

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Delicious


