Nu börjar mitt nya liv. Inte nu, men nu!

När ska man ha tid att strukturera sitt liv på det där finfina sättet som man så ofta fantiserar om. Att börja gå upp i tid så att man hinner läsa tidningen, dricka en kopp kaffe och äta frukost i lugn och ro. Att börja träna och röra på sig mer. Att varva ner och inte stressa så mycket. Att alltid plocka undan och diska efter sig på en gång så att det aldrig blir riktigt stökigt hemma. Att hinna umgås med alla sina vänner mer. Att träffa och lära känna nya människor, osv osv…

Jag tror aldrig att det kommer hända. Men jag gör ändå mitt bästa för att nå till det där härliga tillståndet av ett ordnat och tillfredställt liv i balans och lycka med intillegent och givande utbyte med min omgivning. Därför står det just nu på ”att bli bättre på”-listan att köpa gymkort i Flemingsberg och att ha bättre framförhållning.

1 Response to “Nu börjar mitt nya liv. Inte nu, men nu!”


  1. 1 Klas onsdag, november 5, 2008 kl. 13:16

    Köp gymkort på gullmars och träna med mig och Dave! FFS!


Kommentera

Twitter

Fel: Twitter svarade inte. Vänta några minuter och uppdatera den här sidan.

RSS Senast lyssnade

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Delicious


