Något att nysta i

Idag har jag varit och införskaffat två härliga nystan med rött mohair-garn som jag ska försöka omvandla till en läcker halsduk. Än så länge är förväntningarna höga och tvivlet på min egen förmåga finns ingenstanns att finna. Fick dock reda på att 60 meter garn (ett nystan för er som inte är insatta) räcker till typ en liten vante. Så jag kommer få göra fler besök på garnbutiken. Jag börjar med två nystan så får vi se hur det går. Det här ska bli mycket roligt, senast jag stickade något var en liten mask som aldrig blev klar, i mellanstadiet.

2 Responses to “Något att nysta i”


  1. 1 Ullis tisdag, oktober 7, 2008 kl. 21:45

    Ullrika! Ja, jag säger då det.. fyndigt namn..

    Va spännande att du gett dig in i hantverksträsket!

    Lycka till!


  1. 1 300 meter garn och lite tålamod « Tobster Trackback vid fredag, februari 27, 2009 kl. 13:07

Kommentera

Twitter

Fel: Twitter svarade inte. Vänta några minuter och uppdatera den här sidan.

RSS Senast lyssnade

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Delicious


