Betungande

Jag är helt emot alla blogg-kommentar-haters där ute men det här måste jag bara få ur mig. Varje gång jag loggar in på WordPress och kommre till min kontrollpanel så finns det en topp 5-lista över de största (svenska) bloggarna på WordPress den dagen. Senaste månaden eller så är det ”Storstadspojken” som oförtrutet ligger högst upp på listan. För er som inte vet är det veteranen i gemet Isabella Löwengrips a.k.a. Blondinbellas pojkväns blogg. Jag kan verkligen inte tänka mig en annan anledning till att bloggen blivit så fruktansvärt stor. Kan det vara så att folk vill följa Blondinbellas liv från ännu ett perspektiv? Pojkvänsperspektivet.

Det kan knappast vara Storstadspojkens egna vardagsbestyr folk är intresserade av. Det är en av de mest ointressanta bloggarna jag varit inne på. Jag påstår inte att min på något sätt är bättre, eller jo det gör jag förresten, men det är upprörande att se att den alltjämt är större än Carl Bildts blogg: ”Alla dessa dagar” och många andra mycket vettiga bloggar. Det visar kanske mest på vilken sorts människor det är som läser bloggar. Det är betungande.

Kommentera

Twitter

Fel: Twitter svarade inte. Vänta några minuter och uppdatera den här sidan.

RSS Senast lyssnade

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Delicious

Bilder

Clip.

Peace

Goodfellas

Fler foton

