Skepp(arkavaj) o hoy!

Har genom Manolo.se hittat mitt nästa inköp. En skepparkavaj – den från Boomerang ser inte dum ut alls. Det finns säkert billigare någonstanns, ska se om jag kan hitta en i alla fall. Jag närmar mig 100% preppy – ett plagg i taget. En fantastisk känsla förstås.

Behöver några fler v-ringade kashmirtröjor också. Får se hur jag kan trolla till min tämligen taniga studentekonomi för att få det att räcka till.

0 Responses to “Skepp(arkavaj) o hoy!”



  1. Kommentera

Kommentera

Twitter

Fel: Twitter svarade inte. Vänta några minuter och uppdatera den här sidan.

RSS Senast lyssnade

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Delicious


