Det här funkar ju inte

bakbunden

Jag har inte haft den här bloggen särskilt länge. Tidigare skrev jag på bloggen Mr White tillsammans med några vänner. Den låg på blogg.se och där kunde man gå in och sabba sin egen XHTML-kod hur mycket man ville. Där kunde man lägga in spårkod för Google Analytics, Ad-words annonser, widgets, mm. Det som är problemet nu är att jag endast kan komma åt CSS:en här på WordPress. Just nu känner jag mig bara bakbunden och frustrerad när jag inte kan ändra på något annat utom utseendet.

Egentligen borde jag väl skaffat en egen server och domän för länge sedan men nu är det verkligen nödvändigt.

Det här ska vi nog kunna lösa.

0 Responses to “Det här funkar ju inte”



  1. Kommentera

Kommentera

Twitter

Fel: Twitter svarade inte. Vänta några minuter och uppdatera den här sidan.

RSS Senast lyssnade

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Delicious

Bilder

Clip.

Peace

Goodfellas

Fler foton

